Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(175)
Forma i typ
E-booki
(257370)
Książki
(60277)
Proza
(36738)
Audiobooki
(21050)
Publikacje popularnonaukowe
(10898)
Gry i zabawki
(175)
Poezja
(6900)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4005)
Komiksy i książki obrazkowe
(2616)
Publikacje dydaktyczne
(2378)
Publikacje informacyjne
(1963)
Poradniki i przewodniki
(1340)
Dramat (rodzaj)
(618)
Filmy i seriale
(490)
Publikacje naukowe
(322)
Publikacje fachowe
(198)
Publikacje religijne
(148)
Publikacje dla niewidomych
(146)
Gry komputerowe
(129)
Albumy i książki artystyczne
(70)
Muzyka
(17)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(14)
Mapy
(7)
Publikacje promocyjne
(6)
Nuty
(4)
Książka
(2)
KsiążkiKomiksy i książki obrazkowe
(2)
Pliki i bazy danych
(2)
Druki ulotne
(1)
Grafiki
(1)
Książk
(1)
Książki210025441
(1)
Poza
(1)
ProzaKomiksy i książki obrazkowe
(1)
ProzaLiteratura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
wypożyczone
(84)
dostępne
(82)
nieokreślona
(9)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(135)
Poczytalnia-Oddział dla dzieci i młodzieży
(39)
Filia 2
(1)
Autor
Wojtkowiak-Skóra Patrycja
(6)
Bauza Antoine (1978- )
(4)
Kajdana Sylwia
(4)
Kajdana Sylwia. Kto tu mieszka?
(4)
Knizia Reiner (1957- )
(4)
Myjak Joanna
(4)
Nowowiejska Kasia
(4)
Wojtkowiak-Skóra Patrycja. Dobre maniery (pol.)
(4)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(3)
Kolk Ewelina
(3)
Kolk Ewelina. Co słychać?
(3)
Kożyczkowska Magda
(3)
Miłuński Filip
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(2)
Basałyga Jarosław
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Bobrowski Hubert
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Dobkowska Agata
(2)
Ferch Michael
(2)
Iwaniuk Ewa
(2)
Kiesling Michael (1957- )
(2)
Korzeniewski Przemysław
(2)
Lopez Sébastien
(2)
Matz Agnieszka
(2)
Młodnicka Magdalena
(2)
Młodnicka Magdalena. Rozsuwanki-niespodzianki
(2)
Reid Camilla
(2)
Socha Piotr (1966- )
(2)
Traczykowski Grzegorz
(2)
Wojtkowiak-Skóra Patrycja. Mądry Przedszkolak
(2)
Zboina Anna
(2)
Algaze Jonathan
(1)
Ast Helmut
(1)
Badie Ramy
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Bauman Sabina
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Bellet Pierre
(1)
Bermingham Alice-May
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bruel François
(1)
Brzozowski Tytus
(1)
Burkhardt Günter
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Buźniak Grzegorz
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Chaffer Jonathan
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Chassapakis Dimitris
(1)
Chavallier Charles (1974- )
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chiu Pa Ming (1977- )
(1)
Choux Nathalie (1967- )
(1)
Christa Janusz (1934-2008)
(1)
Chvátil Vladimír (1971- )
(1)
Cicurel David
(1)
Cieślak Agata (tłumaczka)
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Collette Xavier (1981- )
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Crapuchettes Dominic
(1)
Crossley Kev
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Deacove Jim
(1)
Delmé Tom (1980- )
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Dorne Frédéric (1974- )
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Dziubak Emilia
(1)
Eberle Bill
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
GJ David
(1)
Galińska Barbara
(1)
Galt Geoff
(1)
Gaughan Rhea
(1)
Gazda-Szewrańska Patrycja
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Green Jonathan (1948- )
(1)
Grenier Laurence
(1)
Gruhl Ken
(1)
Halstad Dan
(1)
Hartman Scott
(1)
Hebinger Etienne
(1)
Hertzano Mariana
(1)
Hertzano Micha
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Houser Scott
(1)
Hova Gil
(1)
Hughes Denise
(1)
Inman Matthew (1982- )
(1)
Jakubik Hartwig
(1)
Jantner Janos
(1)
Jasionowski Maximilian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(68)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(167)
1901-2000
(2)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(175)
Język
polski
(175)
Odbiorca
Dzieci
(129)
6-8 lat
(94)
0-5 lat
(80)
9-13 lat
(79)
Młodzież
(58)
14-17 lat
(56)
Dorośli
(53)
18+
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(5)
Literatura angielska
(2)
Literatura hiszpańska
(1)
Temat
Zwierzęta
(6)
Savoir-vivre
(4)
Onomatopeja
(3)
Przedmioty użytku codziennego
(3)
Wychowanie
(3)
Zachowanie
(3)
Barwy
(2)
Escape rooms
(2)
Gry planszowe
(2)
Las
(2)
Pojazdy
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Zwierzęta egzotyczne
(2)
Zwierzęta gospodarskie
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(1)
Antonimy
(1)
Arsene Lupin (postać fikcyjna)
(1)
Bing (postać fikcyjna)
(1)
Biotop
(1)
Chan, Maisherly
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Dinozaury
(1)
Dzieci
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Figury geometryczne
(1)
Gniew
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Hakerzy
(1)
Hiszpanie
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Macierzyństwo
(1)
Magia
(1)
Miasta małe
(1)
Misja ratunkowa
(1)
Natura
(1)
Nauka liczenia
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Okultyzm
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pory roku
(1)
Postać literacka
(1)
Przesyłki pocztowe
(1)
Przyjaźń
(1)
Psy
(1)
Recykling
(1)
Rodzice
(1)
Rozbój
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Segregacja odpadów
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Spacer
(1)
Szpitale
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Sztuki iluzjonistyczne
(1)
Techniki rysunkowe
(1)
Ubiór
(1)
Uprowadzenie
(1)
Wsie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Zabawa
(1)
Zabójstwo
(1)
Zapach
(1)
Zawód
(1)
Zero Waste
(1)
Zwierzęta domowe
(1)
Śpiączka
(1)
Życie codzienne
(1)
Żywność
(1)
Temat: dzieło
Dom z papieru (serial telewizyjny - Netflix)
(1)
Temat: miejsce
Francja
(1)
Salem (Stany Zjednoczone, stan Massachusetts)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(71)
Gry i zabawki
(60)
Układanki
(55)
Gry i zabawy umysłowe
(36)
Gry i zabawy
(32)
Broszura
(27)
Książki dla małych dzieci
(17)
Książka zabawka
(11)
Książka do wypełniania
(8)
Gry paragrafowe
(6)
Ćwiczenia i zadania
(6)
Książki dla przedszkolaków
(5)
Książka-zabawka
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Gry w karty
(2)
Książka do kolorowania
(2)
Powieść
(2)
Adaptacja literacka
(1)
Fantastyka
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Quizy
(1)
Rymowanki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(33)
Hobby i czas wolny
(4)
Ochrona środowiska
(2)
175 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : rok w Hogwarcie / Jonathan Algaze. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - Gra ; w pudełku o wymiarach 27x27x8 cm.
Liczba graczy: 2-8.
Wiek: 7+.
Czas gry: 20-45 min.
Mamy zaszczyt poinformować Cię o przyjęciu w poczet uczniów Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie - najlepszej na świecie szkoły dla czarownic i czarodziejów Poznasz tu tajniki magii i będziesz doskonalić umiejętności warzenia eliksirów oraz rzucania zaklęć. Jako reprezentant jednego z domów: Gryffindoru, Ravenclawu, Hufflepuffu albo Slytherinu będziesz zdobywać punkty i weźmiesz udział w rywalizacji o Puchar Domów. Harry Potter: Rok w Hogwarcie to wielowymiarowa gra rodzinna, w której wcielisz się w jednego z uczniów Szkoły Magii i Czarodziejstwa. Aby zwyciężyć, musisz wypełniać misje w Hogwarcie i innych miejscach znanych z opowieści o małym czarodzieju oraz zdobywać punkty dla swojego domu, pokonując innych uczestników zabawy. Staw czoła przedstawicielom innych domów w magicznych pojedynkach. Ucz się nowych zaklęć i eliksirów, by skuteczniej się bronić i atakować. Zbieraj niezbędne przedmioty i ostatecznie zmierz się z siłami zła, by realizować misje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
UFO farmer/ Helmut Ast ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, ©2014. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 21x21x6 cm.
Czas gry: ok. 30 minut.
Gra dla 2-4 osób.
Wiek: 6+.
GRA PLANSZOWA. Kultowa gra edukacyjna dla całej rodziny. Teraz w kosmicznej wersji z UFO. Pierwowzór gry powstałej w Warszawie w 1943 roku. Nosiła wtedy tytuł "Hodowla zwierzątek". Jej autorem jest wybitny polski matematyk, profesor Karol Borsuk. Gdy Niemcy zamknęli Uniwersytet Warszawski, profesor został bez pracy. W czasie wojny ludzie dokonywali cudów pomysłowości w poszukiwaniu źródeł utrzymania. Pomysłem profesora na ratowanie budżetu rodzinnego była sprzedaż gry. Zestawy do "Hodowli zwierzątek" przygotowywała metodami domowymi żona profesora, pani Zofia Borsukowa. Autorką rysunków zwierzątek była pani Janina Śliwicka. Gra zyskała wielką popularność - najpierw wśród przyjaciół rodziny, a potem w coraz szerszych kręgach osób znajomych i nieznajomych. W domu państwa Borsuków rozdzwonił się telefon, a w słuchawce, co i rusz można było usłyszeć pytanie: Czy to hodowla zwierzątek? Po potwierdzeniu następowało zamówienie i gry trafiały do sklepu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dinokalipsa / [Ramy Badie] ; tłumaczenie: Natalia Laprus. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - Gra ; w pudełku o wymiarach 15x22x4 cm.
Czas gry: 30-60 min.
Liczba graczy: 2-4.
Wiek: 8+.
Czasem wszyscy czujemy się jak dinozaury chowające się przed deszczem meteorytów. Ale wciąż możemy działać, aby uniknąć katastrof! Może wpadniesz do gorącej lawy, zaatakują Cię szablozębne wiewiórki albo wystawi Cię Twoja dino randka? Pamiętaj, że jesteś w stanie znieść naprawdę wiele strasznych zdarzeń! Dinokalipsa to strategiczna gra karciana twórcy Odjechanych Jednorożców! Podczas zabawy jesteś dinozaurem, a życie co chwilę daje Ci w kość. Zrobisz wszystko, co w Twojej mocy, aby uniknąć katastrof naturalnych, drapieżnych i emocjonalnych, wymijając przy tym meteoryty i, tak jak w prawdziwym życiu, zapewne poniesiesz porażkę. Ale nie poddawaj się, bo pierwszy dinozaur, który zdobędzie 50 punktów (albo ostatni dinozaur w grze), zwycięży! Hura!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Star Wars : rule the galaxy / Jarosław Basałyga. - Gdynia : Trefl, bd. - Gra ; w pudełku o wymiarach 20x20x6 cm.
Wiek 6+.
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 20 min.
Powstrzymaj atak mrocznych sił! Zgromadź odpowiednie jednostki i odpieraj ataki szturmowców. Gra wymaga współpracy wszystkich graczy - jeśli choć jeden oddział wroga nie zostanie powstrzymany, wszyscy gracze przegrywają!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Gdzie jest Bing? : książka z otwieranymi okienkami / [tłumaczenie: Sabina Bauman]. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Harperkids, 2022. - [12] stron : ilustracje ; 21x21 cm.
(Bing)
Niedaleko stąd, tuż za zakrętem, Bing bawi się dziś w chowanego. Gdzie się ukrył? Może za ławką w parku? Albo za krzakiem w ogrodzie? A może… jest w szufladzie w swoim pokoju? Znajdź króliczka, który schował się sprytnie na kolejnych stronach tej książki i odkryj niespodzianki, które czekają pod kolejnymi otwieranymi klapkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. O (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Belgia ; Gdańsk : Repos Production, Wydawnictwo Rebel ; copyright 2013. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 29 x 29 x 8 cm.
Czas gry: ok. 30 minut.
Gra dla 2-7 osób.
Darmowe rozszerzenie "Lost Wonders" do 7 Cudów Świata dostępne w wersji "print&play" także w polskiej wersji językowej.
Wiek: 10+.
Ponad 30 nagród na całym świecie. Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują siedem kart z konkretnej talii. Wybierają jedną z kart, a pozostałe przekazują sąsiednim graczom. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Każdy z graczy wybiera następną kartę z talii którą wcześniej przekazali i proces zaczyna się od nowa, dopóki każdy z graczy nie odkryje po sześć kart z danego wieku. Po upływie trzech wieków gra się kończy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Architekci 7 Cudów Świata / Antoine Bauza ; ilustracje Etienne Hebinger. - Bruksela ; Gdańsk : Repos Production, Wydawnictwo Rebel ; copyright 2021. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 23 x 30 x 9 cm.
Czas gry: ok. 25 minut.
Gra dla 2-7 osób.
Wiek: 8+.
Ponad 30 nagród na całym świecie. Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują siedem kart z konkretnej talii. Wybierają jedną z kart, a pozostałe przekazują sąsiednim graczom. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Każdy z graczy wybiera następną kartę z talii którą wcześniej przekazali i proces zaczyna się od nowa, dopóki każdy z graczy nie odkryje po sześć kart z danego wieku. Po upływie trzech wieków gra się kończy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mały Książę : stwórz mi planetę / Antoine Bauza, Bruno Cathala. - Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 22x16x6 cm.
Czas gry: ok. 25 min.
Gra dla 2-5 osób.
Wiek 8+.
Zaprzyjaźnij się z Małym Księciem i spotkaj wszystkich bohaterów tej słynnej powieści Antoine'a de Saint-Exupéry'ego! W tej grze każdy przyjaciel Małego Księcia buduje dla niego własną planetę, dom dla jego ukochanych zwierząt (lisa, owcy, słonia i węża) i postaci, które Mały Książę spotkał w czasie swojej podróży. Na koniec gry każda planeta będzie oceniana przez jej mieszkańców. Latarnik oceni ją wysoko, gdy będzie oświetlona dużą ilością latarni, Mały Książę najbardziej cenił ją będzie, jeśli znajdzie się na niej dużo pudełek i owieczek w różnych kolorach. Geograf przydzieli dodatkowe noty za każdy kafelek bez wulkanu, a Ogrodnik najszczęśliwszy będzie, gdy znajdzie się na niej przynajmniej jeden, ale najlepiej dwa baobaby, które będzie mógł pielęgnować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Potwory do szafy /Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2013. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach19x19x4 cm.
Czas gry: ok. 10 minut.
Gra dla 1-6 dzieci.
Wiek: 3-8 lat.
Nie możesz zasnąć? Potwory czają się pod łóżkiem? Wykaż się doskonałą pamięcią i pogoń je wszystkie do szafy! Zagraj sam, z przyjaciółmi, bądź zwołaj domowników i wspólnie pokonajcie nocne straszydła! "Potwory do Szafy" zalecane są na dobranoc nawet dla najmłodszych graczy (proste zasady sprawiają, że już 3-letnie dzieci wiedzą gdzie jest miejsce nocnych koszmarów."Potwory do Szafy" to krótka gra dla 1 do 6 osób z wariantami kooperacji lub rywalizacji. By rozpocząć, pudełko-szafę wraz z trzyczęściowe ciało Zębogona (tą samą stroną), umieszczamy gdzieś na boczku. Na środku kładziemy potasowaną talię kart Śpiących Dzieci, a żetony zabawek rozkładamy wokół stosu kart rewersami do góry. Wierzchnią kartę Śpiących Dzieci dociągamy i odwracamy na drugą stronę. Kryje się na niej potwór, który w lewym dolnym rogu ma narysowany symbol zabawki- tego przedmiotu będziemy potrzebować by odesłać go do szafy. Gracz w swojej turze odkrywa jeden z żetonów zabawek, porównuje z kartą potwora i jeśli są to te same symbole potwór zostaje odesłany do pudełka-szafy. Jeśli nie, należy przewrócić jedną część Zębogona na drugą stronę i próbę podejmuje kolejny uczestnik. Niezależnie od tego czy potwora udało się odesłać czy nie, żeton zabawki ląduje z powrotem zakryty na swoim miejscu. Zapamiętaj jego położenie, może się przydać następnym razem! Gdy cały Zębogon przewrócony zostanie na drugą stronę (po trzeciej rundzie), należy odkryć kolejnego potwora. Gracze wygrywają grę, gdy wszystkie nocne koszmary wylądują w pudełku.Świetna zabawa dla całej rodziny! Piękne wykonane ilustracje, niespotykany pomysł z pudełkiem-szafą i proste zasady zapewniają miłe, wspólnie spędzone chwile nie tylko w wieczornych porach czy bezsennych nocach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra w kolory / autor: Pierre Bellet ; ilustracje: Aurélien Jeanney. - Warszawa : Nasza Księgarnia, © 2021. - Gra ; w pudełku o wymiarach 10x10x8 cm.
Czas gry: 15 min.
Liczba graczy: 2-7.
Wiek: 6-106 lat.
Kolejna część bestsellerowej serii gier! Doskonała zabawa dla 2-7 osób. Jeden z graczy rzuca 2 kostkami i wszyscy jak najszybciej wykładają swoje karty. Wykładane karty muszą spełniać warunki wskazane przez kostki. Wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Pełna emocji gra na spostrzegawczość dla dzieci i dorosłych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex 2 / Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin ; ilustracje: Sébastien Lopez. - Gdańsk: Rebel, copyright 2021. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 14 x 14 x 5 cm.
Wiek: 8+.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 15 min.
Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy! W Cortex 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Cortex pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex dla Dzieci 2 / Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin ; ilustracje: Sébastien Lopez. - Gdańsk: Rebel, copyright 2021. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 14 x 14 x 5 cm.
Wiek: 6+.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 15 min.
Tytuł za stroną internetową dystrybutora.
W Cortex dla Dzieci 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Nie czekaj! Zbierz przyjaciół i wyzwij ich na pojedynek, w którym zetrą się Wasze umysły! Cortex dla Dzieci 2 posiada zasady i karty zaprojektowane specjalnie z myślą o najmłodszych graczach, pozostając atrakcyjnym wyzwaniem także dla tych starszych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble / Denis Blanchot, Jacques Cottereau & Play Factory Company. - Guyancourt : Access ; Gdańsk : Rebel, 2022. - Gra ; w pudełku o wymiarach 21x21x5 cm.
(Access+)
Liczba graczy: 1-4.
Wiek: 6+.
Czas rozgrywki: 10 min.
Dobble Access+ to zupełnie nowa wersja popularnej na całym świecie gry, w której liczą się spostrzegawczość i refleks. Dzięki większym kartom i symbolom każdy może wziąć udział w wyzwaniu! Znajdź symbol łączący Twoją kartę z kartą na środku stołu, zanim zrobią to pozostali gracze. To doskonały sposób na ćwiczenie skupienia i spostrzegawczości przy świetnej zabawie. Dodatkowo gra rozwija pamięć i przetwarzanie wizualno-przestrzenne, pozwala też lepiej zarządzać emocjami. Czym jest Access+? To seria gier przetestowanych i zatwierdzonych przez ekspertów w dziedzinach zdrowia i rekreacji. Zawiera tytuły znane ze swojej wartości edukacyjnej, dostosowane pod względem elementów i zasad, by były dostępne dla każdego i łatwe do zrozumienia. Gry Access+ stymulują wiele funkcji poznawczych i zachęcają do interakcji społecznych w bezpiecznym, przyjaznym otoczeniu. Co wyróżnia tę wersję Dobble? Powiększone karty i większe, wyraźne symbole sprawiają, że gra jest jeszcze bardziej uniwersalna – można ją wykorzystać w pracy z osobami z trudnościami motorycznymi lub wzrokowymi. Dzięki trzem poziomom trudności grę można w pełni dostosować do możliwości graczy, a także podnosić poprzeczkę, gdy zajdzie taka potrzeba. W instrukcji znajdziesz dodatkowe materiały w postaci wypowiedzi ekspertów: psychiatrów i pedagogów, a także omówienie konkretnych funkcji poznawczych, które rozwija zabawa z Dobble Access+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Logika : gra edukacyjna / Redakcja Hubert Bobrowski ; ilustracje Aleksandra Krzanowska. - Warszawa : Edgard, copyright 2020. - Gra ; w pudełku o wymiarach 23x23x7 cm.
(Kapitan Nauka)
Liczba graczy: 1 i więcej.
Wiek: 3-7 lat.
Czas gry: 15-20 min.
Gra edukacyjna „Logika” (3–7 lat) to zestaw niezwykle barwnych układanek do obserwowania i poznawania natury oraz ćwiczenia myślenia logicznego. Dzięki różnorodnym formom zabaw przedszkolaki dowiedzą się m.in., jak wygląda przyroda o różnych porach roku, czym różnią się ryby żyjące w morskich akwenach, jak wygląda życie mrówek oraz skąd bierze się np. miód. Każdy z przyrodniczych tematów uczy praktycznych umiejętności: określania następstwa czasu i związków przyczynowo-skutkowych, porównywania wielkości, rozpoznawania przeciwieństw oraz liczenia w zakresie 1–10. Wiedza przyrodnicza w formie układanek logicznych Jak wyglądają drzewa ozdobne i owocowe w różnych porach roku - Kto śpi w kokonie? Które zwierzę jest wolne, a które szybkie? Gra edukacyjna „Logika” (3–7 lat) to idealna propozycja dla ciekawych świata przedszkolaków, którzy uwielbiają odkrywać tajemnice przyrody, układać puzzle i układanki oraz rozwiązywać zagadki. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakupy : gra edukacyjna / Redakcja Hubert Bobrowski ; ilustracje Magdalena Popovics. - Warszawa : Edgard, copyright 2020. - Gra ; w pudełku o wymiarach 25x25x6 cm.
(Kapitan Nauka)
Liczba graczy: 2-4 i więcej.
Wiek: 3-9 lat.
Czas gry: 10-20 min.
Gra edukacyjna Zakupy to bestsellerowa, uwielbiana przez dzieci rozrywka dla całej rodziny. Rozgrywki opierają się na zabawie w sklep i wprowadzają małych graczy w świat zakupów, uczą planowania oraz współpracy z innymi graczami. Najmłodsi zapoznają się z asortymentem sklepów branżowych np. spożywczego, ogrodniczego czy papierniczego. Gra edukacyjna Zakupy nauczy dziecko także podstaw angielskiego! Wszystkie słówka zostały przetłumaczone, a nagrania wymowy profesjonalnych lektorów można pobrać ze strony (zakładka Załączniki). W grze kryje się aż 6 wariantów rozrywki na różnych poziomach trudności. Aby zostać zwycięzcą, raz wystarczy najszybciej zapełnić koszyk, a innym razem zapamiętać wszystkie artykuły ze swojej listy zakupów. Na graczy czeka wiele wyzwań, w których nie ma miejsca na nudę! Wszystkie z nich, pozwolą ćwiczyć dziecku myślenie logiczne, pamięć i spostrzegawczość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer / Karol Borsuk, ilustracje: Piotr Socha. - Warszawa : Granna, 2013. - Gra ; w pudełku o wymiarach 21x21x7 cm.
Liczba graczy: 2-6.
Wiek: 6+.
Czas gry: 30 min.
Gra "Super Farmer" ma swoją fascynującą historię. Powstała ponad 50 lat temu, a jej twórcą jest wybitny polski matematyk Karol Borsuk. Dlatego reguły gry, oparte o zasady matematyczne, są zupełnie wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju. "Super Farmer" to rodzaj gry ekonomicznej – uczy liczenia, przewidywania, planowania i kalkulowania ryzyka – umiejętności niezwykle dzisiaj przydatnych. Jesteś super farmerem, hodujesz zwierzęta. Twoje stado szybko rośnie. Ale musisz uważać! W okolicy grasują wilk i lis. Twoje zwierzęta mogą stać się dla nich cennym łupem. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań Super Farmerem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ulm : tempora in priscum aurum / Günter Burkhardt ; ilustracje Michael Menzel. - Ruda Śląska : Sharp Games ; copyright 2017. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 30 x 30 x 7 cm.
Czas gry: ok. 60 minut.
Gra dla 2-4 osoby.
Wiek: 10-99.
Promienie wschodzącego słońca oświetliły powstającą wieżę katedry w Ulm. Projekt był ambitny, wymagał nowatorskich rozwiązań, ale efekt wart był całego trudu. Do dzisiaj katedra, której wieża mierzy sobie 161,5 metra wysokości, jest najwyższą chrześcijańską sakralną budowlą na świecie. Miasto powoli budziło się do życia, obłoki leniwie przemierzały nieboskłon, a w oddali słychać było pianie zaspanych kogutów. Wdzięczni za pobudkę rybacy wsiadali na swoje łodzie, by wypłynąć na spokojne wody rzeki Dunaj i zarzucić sieci. Załadowane po brzegi barki powoli dopływały do zabudowy miasta. Kościelne dzwony rozdzwoniły się, zapowiadając kolejny dzień ciężkiej pracy dla mieszkańców miasta. Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki ciche i puste miasto, zalała fala wrzawy i zgiełku. Uderzenia kowalskich młotów, tętent końskich kopyt, sprzeczki kupieckie to naturalne środowisko stolicy handlu. Jako zamożni i poważani mieszkańcy miasta będziemy starać się rozwinąć nasze interesy i poszerzyć strefy wpływów o kolejne dzielnice miasta. Miasto rządzi się swoimi własnymi prawami a sytuacja na rynku zmienia się jak w kalejdoskopie. Trzeba być bardzo ostrożnym przy podejmowaniu decyzji, a co najważniejsze elastycznym. Ulm:Tempora in Priscum Aurum to tradycyjna eurogra z bardzo ciekawym i nietypowym mechanizmem wyboru akcji. O naszej turze decydować będzie znajdująca się na planszy szachownica 3×3, w którą to będziemy wpychać wylosowany z worka żeton akcji. Rząd, w który wepchnęliśmy ów żeton wyznaczać będzie dostępne 3 akcje do wykonania. Mechanika gry bardziej wymagać będzie od nas optymalizacji i umiejętności dostosowania się do panujących warunków na planszy niż obrania strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyścig balonów / Grzegorz Buźniak ; ilustracje: Ossi Hiekkala. - Warszawa : FoxGames copyright 2019. - 1 gra ; w pudełku o wymiarach 27 x 27 x 5 cm.
Czas gry: ok. 30 minut.
Gra dla 2-4 osoby.
Wiek: 8+.
Najsłynniejszy wyścig balonów właśnie się rozpoczyna, a wypełnione gorącym powietrzem czasze wyniosą śmiałków wysoko ponad tereny Starego Kontynentu. Uważaj na porywiste wiatry, niebezpieczne burze i inne obiekty latające! Czy zdecydujesz się na szybki lot do celu? A może skusisz się na odwiedziny legendarnych miast Europy i zdobędziesz dodatkowe punkty za doręczenie poczty dyplomatycznej? Zwycięży gracz, któremu nie zabraknie odwagi!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 20 min.
Liczba graczy: 2-6 osób.
Wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. W szpitalu w Leśnej Dziurze wybuchła panika, gdy laboranci odkryli, że pojemniki z próbkami są puste! Eksperymentalne hodowle wirusów rozprzestrzeniły się po całym budynku i teraz tylko Wy możecie je powstrzymać. Waszym zadaniem będzie stawienie czoła epidemii, rywalizowanie o to komu pierwszemu uda się zwalczyć wirusy i uratowanie świata przed pandemią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: ok. 45 minut.
Gra dla 2-4 osoby.
Wiek: 14+.
Kto zasiądzie na opustoszałym tronie i zdobędzie wszystkie związane z tym przywileje? Najwyższy czas wykorzystać znajomości i pociągnąć za sznurki. Skorzystaj z własnej przebiegłości by zdobyć lub kupić sobie głosy członków Rady. Zwerbuj wpływowych Lordów i wykorzystaj ich możliwości aby przejąć kontorlę nad terytoriami o strategicznym znaczniu. W końcu to właśnie Ty jesteś jedyną osobą zdolną dobrze rządzić ludnością Głębiny! W Abyss gracze starają się przejąć kontrolę nad strategicznymi obszarami podwodnego miasta. Aby to osiągnąć gracze muszą rozwijać się na trzy sposoby. Po pierwsze muszą gromadzić sojuszników, następnie używać ich do zwerbowania Lordów Otchłani, którzy dadzą im dostęp do różnych obszarów miasta. Gracze zdobywają karty sojuszników kupując je w trakcie Eksploracji Głębiny w turze każdego gracza. Zdobycie względów każdego Lorda wymaga posiadania konkretnego zestawu kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej